Alexandru Govoreanu: Profilul celor care ne viziteaza se imparte in trei categorii principale:viitori cumparatori de masini care ajung pe VeziCatFace pentru a se informa cu privire la pretul corect, costul total pe 5 ani sau alte detalii despre masina dorita;vanzatori care isi evalueaza masina pentru a sti de la ce pret sa porneasca negocierea;proprietari curiosi sa vada cat mai valoreaza masina lor.
Alexandru Govoreanu:Oricine vrea sa beneficieze de serviciile noastre poate intra pe www.vezicatface.ro. Aici va gasi informatii legate de pretul corect al masinii, costul total pe 5 ani (intretinere, depreciere, asigurare si impozit), review-uri auto, dar si multe articole utile, printre care si o serie de povesti reale de cumparare/vanzare de masini second hand primite de la utilizatorii nostri.
Alexandru Govoreanu: Este foarte greu de dat un raspuns la aceasta intrebare. Depinde foarte mult de nivelul de pret la care ne raportam, de anii de fabricatie etc. Din datele noastre insa, iar aici fac referire la un studiu derulat pe circa 10.000 de proprietari auto din Romania, Mazda a iesit pe primul loc intr-un top al marcilor cu cele mai putine zile petrecute in medie in service de-a lungul unui an, circa 4 zile.
Alexandru Govoreanu: Noi ne propunem in primul rand sa ajutam oamenii sa ia decizii inteligente. Masina reprezinta a doua cea mai valoroasa investitie pentru majoritatea romanilor, motiv pentru care vanzarea/cumpararea unei masini ar trebui sa fie un proces foarte bine gandit. Inca de la inceput, scopul VeziCatFace a fost unul puternic educativ, iar acest lucru se poate vedea si in constructia site-ului, care ofera acces grauit la majoritatea informatiilor. In acelasi timp insa, nu ascundem faptul ca derulam in paralel si o activitate dedicata companiilor, carora incercam sa le oferim o serie de servicii dedicate, dintre care amintim: evaluarile de pret premium si deprecierile.
VeziCatFace.ro este o platforma in proportie de circa 90% gratuita. Acest lucru inseamna ca oricine poate evalua masina dorita folosind calculatorul nostru.
Calculul pretului corect in versiunea gratuita este realizat pentru un singur tip de caroserie si un singur tip de vesiune de echipare. Daca utilizatorul doreste sa selecteze alta caroserie/versiune de echipare, acesta poate intra in versiunea VeziCatFace Premium. Aici, pe langa un pret mai acurat pentru masina dorita, va beneficia si de o situatie a preturilor de vanzare pentru masinile similare din piata, o estimare a sumei care mai poate fi negociata si un verdict estimativ asupra nivelului de incredere al kilometrajului masinii.
Alexandru Govoreanu: De departe, cele mai grave probleme ni se par cele care tin de siguranta masinilor. Un exemplu aici sunt masinile care se vand fara airbag, iar cumparatorului ii este ascuns acest lucru.
Alexandru Govoreanu: Si noi am fost curiosi sa aflam raspunsul la aceasta intrebare, motiv pentru care am realizat un studiu impreuna cu cei de la Daedalus Millward Brown. In cadrul studiului, i-am rugat pe oameni sa aleaga primele trei criterii de care ar tine cont atunci cand si-ar cumpara o masina noua (excluzand pretul). Cele mai des intalnite criterii au fost: consumul de combustibil, fiabilitatea si costurile cu intretinerea.
Alexandru Govoreanu: Recomandarea noastra este sa incepeti prin a defini masina care va satisface cel mai bine nevoile. Pentru aceasta, trebuie sa tineti cont de obiceiurile voastre de condus, de stilul de viata, de buget etc. Apoi, trebuie sa alegeti minim 2-3 modele diferite de masini pe care sa le vedeti si testati.
Alegeti-o pe cea care vi se potriveste cel mai bine si incepeti procesul de verificare. Calculati pretul corect pentru a sti de la cat sa incepeti negocierea si apelati la un specialist pentru o inspectie la fata locului pentru a identifica eventuale vicii ascunse.De la lansare acum doi ani si pana in prezent, am evaluat peste 250.000 de masini diferite, dintre care peste 50.000 doar in luna iunie.In prezent echipa vezicatface.ro lucreaza la un nou serviciu care va fi disponibil care va oferi romanilor o noua experienta de cumparare de masini. Acest nou serviciu este de fapt o functionalitate dezvoltata pe baza feedback-ului primit de la utilizatori, care au cerut ajutorul pe tot parcusul cumpararii unei masini, nu doar in faza de informare de la inceput.