Banca Transilvania are o nouă identitate de brand. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică are acum pe langa galben si roşu şi albastru.
BT a păstrat în cadrul identității de brand elementele care i-au adus şi până acum vizibilitate: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate. Banca Transilvania rămâne, ca poziționare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT.
“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susține cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări” – declară Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania.
Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanței în strategie şi design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.
Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari bănci din România, cu activitate organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM şi Retail.
Banca Transilvania se află în Top 100 cele mai puternice branduri româneşti 2016, pe poziția 22, în urcare cu 20 de locuri față de anul trecut. Clasamentul a fost publicat în septembrie de revista BIZ.