După 30 de ani de existenţă, Nissan Micra începe să semene a maşină (ştiu sunt rău) şi vedem asta la Salonul Auto de la Paris. Japonezii au afişat o imagine complet reinventată a modelului.
Cu o gardă la sol mai joasă și un plus de centimetri în lungime și lățime față generațiile precedente, noul model pare ceva mai mare inclusiv la interior.
Îmi place foarte mult designul exterior. Caroseria celei de a 5-a generaţii a lui Nissan Micra pare sculpată, că tot ne bântuie Brâncuşi zilele astea. Extrem de interesante din ce văd eu aici ar fi mânerele ușilor spate camuflate în stâlpii C, precum și linia aerodinamică a plafonului, care include un spoiler.
Înţeleg că pentru această maşină este pusă la dispoziție o selecție de 10 culori , însă opțiunile suplimentare de personalizare exerioară și interioară generează 125 de combinații posibile diferite. O să aveţi ceva de lucru până vă decideţi asupra variantei optime.
Dacă este să vorbim despre tehnologia de la bord, noul Micra este primul model Nissan din segmentul B care oferă un pachet vast de tehnologii de siguranță. Este vorba despre Lane Departure Prevention, prezent încă de la prima versiune, Sistemul de Frânare de urgență cu funcție de recunoaștere a pietonilor, o premieră pentru vehiculele Nissan din Europa, alături de Intelligent Around View Monitor, Traffic Sign Recognition, High Beam Assist și Blind Spot Warning. Împreună, toate aceste tehnologii avansate sunt componente ale sistemului complex Autonomous Driving. Fiindcă mai devreme sau mai târziu tot la maşina autonomă ajungem.
În exclusivitate pentru Noul Micra și în colaborare cu Nissan, a fost dezvoltat noul sistem de sonorizare Bose cu 6 incinte acustice. Tot în interior regăsim un display central digital color de 7”, ce permite accesul la sistemele audio și de navigație prin satelit, telefon mobil, aplicații online și asistență vocală Siri via Apple CarPlay.
Interesant este că inovații disponibile până în prezent doar pe Nissan Qashqai si X-Trail sunt propuse în premieră pe Noul Micra :Active Ride Control pentru un confort sporit în deplasare iar Active Trace Control pentru control sporit al traiectoriei.
Încă de la lansare, vor fi disponibile 2 motorizări noi: 0.9 litri turbo benzină și 1,5 litri diesel, ambele dezvoltând 90 CP. Gama va fi completată la scurt timp de motorul aspirat de 1,0 litri şi 75 CP benzină.
Noul Nissan Micra va fi produs în Europa la uzina Renault din Flins, Franța, parte a Alianței Nissan-Renault. Comercializarea modelului va demara în Europa începând cu martie 2017.
Domnule Ciolos,
Domnule presedinte de origine germana,
Aveti o datorie patriotica sa capitalizati CEC BANK si/sau EXIMBANK daca statul german intervine si recapitalizeaza DEUTSCHE BANK.
Va reamintesc ca in 2008-2010 am ratat ocazia de a avea mai mult capital romanesc in sistemul bancar din ROMANIA. Criza de la noi a fost datorata in proportie de 50% de lipsa de concurenta din sistemul bancar romanesc din partea unei banci romanesti asa ca strainii si-au batut joc de firmele romanesti care aveau credite. 50% a fost criza de sorginte politica: Ponta si Basescu aveau nevoie de capital electoral in lupta pentru presdentie si nu au luat nici o masura inainte de alegeri.
BNR este o „complice slaba” cu bancile straine si nu intervine in piata bancara orice ar intreprinde bancile straine (vezi ca exemplu atacurile financiare sincronizate ale RBS, ING, UNICREDIT etc. din toamna 2008 la care BNR nu a luat nici o singura masura).
VA ATRAG ATENTIA ca este un moment excelent sa majoram activele CEC BANK si EXIMBANK pana la aproximativ 30% din piata bancara din Romania.
Domnilor, actionati acum in interesul Romaniei si nu lasati o astfel oportunitate sa ne scape noua, romanilor!