Lifestyle

Hotel Iaki… nu este vopsit doar gardul

Stelian Muscalu

A sosit şi punctul de vedere al echipei de la Iaki. Aşa cum am transmis mesajul integral al clientului nemulţumit publicat aici, pentru echilibru, am luat decizia să transmit intergral şi punctul de vedere al managementului de la Iaki:

Va multumim pentru posibilitatea de a exprima punctul de vedere al Hotelului Iaki – Mamaia referitor la plangerea oaspetelui nostru Mihai A., adresata dumneavoastra.

Domnul Mihai A. a fost oaspetele Iaki in perioada 15.08-20.08.2016 si a achizitionat un pachet cu demipensiune prin intermediul unei agentii tour-operatoare.

Domniei sale i-a fost alocat, in ziua sosirii, tipul de camera confirmat prin rezervarea efectuata de catre agentie, respectiv o camera dubla standard. Ulterior cazarii, domnul Mihai A. a solicitat la Receptie schimbarea camerei intrucat a constatat cateva deficiente pe care staff-ul nostru nu le-a putut confirma. Cu toate acestea s-au facut toate eforturile pentru a-i fi oferita o alta camera. Gradul de ocupare de 100% al hotelului din acea zi nu a permis, din pacate, alocarea unei alte camere dar i s-a propus schimbarea camerei a doua zi intrucat gradul de ocupare ar fi permis acest lucru.

Inca de la prima plangere adresata, Receptia Hotelului Iaki l-a asigurat pe domnul Mihai A. ca in cazul in care nu se va gasi o solutie la solicitarea dumnealui, isi poate recupera integral suma achitata pentru sejur prin intermediul agentiei prin care a efectuat rezervarea, fara nicio penalizare din partea hotelului iar dumnealui nu este captiv intr-un sejur pe care nu-l mai doreste.

Reclamatia conform careia hotelul dispunea in acel moment de camere nu este conforma cu realitatea intrucat camerele pe care dumnealui le-a gasit pe Booking.com nu erau disponibile pe perioada de sejur a oaspetelui nostru Mihai A.

In pofida faptului ca putea alege serviciile altui hotel fara nicio constrangere financiara din partea noastra, domnul Mihai A. a ales sa ramana in hotel si sa schimbe camera in cea de-a doua zi a sejurului.

Nici a doua camera nu a corespuns asteptarilor dumnealui si i-a fost oferita cea de-a treia camera in care a si continuat sejurul pana la finalizarea acestuia in data de 20.08.2016. Subliniem faptul ca domnul Mihai A. a beneficiat in totalitate de serviciile de cazare si masa rezervate si nu a acceptat restituirea integrala sau partial a sumei achitate in functie de numarul de nopti ramase.

Pe intreaga perioada a sejurului dumnealui a proferat amenintari la adresa personalului hotelului referitoare la reclamatii pe care le va face catre institutiile statului, respectiv ANPC si ANT.

Domnului Mihai A. i s-a comunicat faptul ca ii este recunoscut dreptul de a se adresa institutiilor respective si ne-am fi dorit ca acest lucru sa se intample astfel incat sa se poata demonstra in mod oficial faptul ca plangerea dumnealui nu este justificata de elemente concrete.

Din pacate dumnealui a ales sa nu se adreseze acestor institutii si a continuat amenintarile cu faptul ca se va adresa presei si va sustine o campanie de antireclama la adresa Hotelului Iaki, acesta fiind de asemenea, un drept pe care il recunoastem oaspetelui nostru.

Un element edificator in acest caz consideram faptul ca in ziua in care oaspetele Mihai A. a efectuat check-out-ul, in Hotelul Iaki a sosit fiul dumnealui, domnul Razvan A.

Domnul Razvan A. a avut o rezervare in perioada 20-25.08.2016, prin intermediul aceluiasi tour-operator in cadrul hotelului nostru si ne-a solicitat sa fie cazat exact in camera in care a avut sejurul domnul Mihai A.

Din partea domnului Razvan A. nu a fost inregistrata nicio plangere pe intreaga perioada a sejurului, dumnealui beneficiind de aceleasi servicii reclamate de catre domnul Mihai A.

Dorim sa subliniem faptul ca Hotelul Iaki a fost reconstruit in anul 2000 si de atunci a trecut prin doua etape de renovare completa. Lucrari de mentenanta se efectueaza periodic iar elementele deteriorate sunt inlocuite.

Standardele de 4 stele se regasesc in toate spatiile de cazare si in spatiile publice iar calificativul general de 8.2 “Very Good” acordat pe www.Booking.com de catre 782 de oaspeti in ultimii ani reprezinta un argument concludent in privinta calitatii serviciilor oferite oaspetilor nostri.

Echipa Hotel Iaki „

Adaugați un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.