Lifestyle

Hotel IAKI: afară-i vopsit gardul…

Stelian Muscalu

Am preluat o plângere a unui client care a încercat să-şi facă un sejur la malul Mării Negre în Mamaia. Am luat decizia să public acest text pentru că mai sunt câteva săptămâni bune de sezon în care şi voi puteţi trece printr-o experienţă similiară. Redau textul integral pentru a nu distorsiona informaţia trimisă de clientul nemulţimit:

Doresc sa va supun atentiei conditiile mizerabile de cazare din Hotelul Iaki de 4 stele din Statiunea Mamaia,precum si dispretul,umilinta si bataia de joc la care sunt supusi turistii de catre conducerea si personalul acestui Hotel Iaki.

Am avut un sejur de 5 nopti incepand cu 15 August 2016,data la care am fost cazat in camera 123,et 1,corp nou.

Prima impresie a fost ca m-am cazat intr-o pensiune de 2 stele,cu un aspect saracacios si dezolant:

-Instalatiile de ventilatie nu functionau

-Mocheta arsa si patata

-Mobilier saracacios si ieftin,cu elemente vechi din anii 50 ce prezentau julituri,rupturi si cu un aspect foarte uzat

-Blatul mesei fusese ars si carpit cu petice

-Privelistea camerei era catre o magazie si o parcare plina de gunoaie

Mentionez ca pretul la receptie a unei astfel de camera era de aprox.1200 lei pentru o noapte,iar un sejur de 5 nopti in jur de 5000 lei

Am coborat la receptie reclamand cele constatate si am cerut schimbarea camerei.

Doamna Andrea care era la receptie mi-a spus ca trebuie sa ceara acordul sefilor.Dupa un timp destul de mare de asteptare,dupa ce a primit raspunsul sefilor,mi-a spus ca nu mai au camere libere din categoria celei rezervate de mine.

Am cerut sa mi se faca un upgrade de camera,asa cum se procedeaza in situatii similare,la toate hotelurile care se respecta si care isi respecta turisti.

Raspunsul a venit dupa un alt timp mare de asteptare in receptie,”Hotelul este full si nu mai avem nici un fel de camere disponibile” ,dupa cum s-a exprimat doamna Andrea si mi-a zis ca va trebui sa dorm in acea camera mizerabila si sa astept pana a doua zi cand vor decide sefii ce vor face.

Am intrat pe Booking.com si i-am demonstrat ca sefii mint pentru ca existau camere libere cu disponibilitate imediata.

Mi-a spus ca acele camere sunt mai scumpe si ca va trebui sa mai achit inca 35 Euro pentru a primi o camera curata si pentru a dormi in conditii decente.

Evident ca am refuzat pentru ca mi s-a parut revoltator ca dupa ce achiti o suma imensa de bani pentru a beneficia de conditii decente de cazare sa fii umilit in asemenea fel de angajatii hotelului Iaki.

I-am spus doamnei de la receptie ca refuz sa mai platesc in plus si daca nu voi primi o camera conforma cu standardul unui hotel de 4 stele voi face publice conditiile mizere de cazare din Hotelul Iaki si voi anunta autoritatile competente,respectiv ANPC si ANAT,dar nu i-a interesat nimic.

Dupa multe ore de asteptare in receptie,in jurul orei 20.00 mi s-a comunicat decizia sefilor,ori achit inca 35 euro ori dorm in acele conditii mizerabile.

A doua zi am fost sunat de doamna Anca Topoleanu,asistent sef receptie care mi-a comunicat ca mi se va schimba camera 123 si voi primi camera 322.

Acesta a fost inca o dovada a dispretului si bataii de joc pe care il au sefii acestui hotel Iaki fata de turisti.

Camera 322 se afla la ultimul etaj al corpului dinspre nord,iar direct pe planseul camerei 322 se afla o imensa instalatie de climatizare a hotelului Iaki, care contine motoare,pompe,si compresoare electrice care functioneaza non stop si care fac un zgomot infernal din cauza lipsei sau unei proaste fonoizolatii.

Efectiv in camera se transmite in continu o vibratie de joasa frecventa care amplificata de rigipsul cu care este placata camera,ca o cutie de rezonanta,face imposibila odihna si in timpul zilei cu tot zgomotul zilei,cu atat mai mult noaptea cand este mai liniste.

Conditiile acestei camere plus celelalte doua invecinate,321 si 323 sunt bine cunoscute de totii angajatii receptiei si cu toate astea ele sunt repartizate turistilor.

Dupa a doua noapte de cosmar petrecuta in hotelul Iaki am cerut din nou schimbarea camerei si mi s-a repartizat camera 325,la cateva camere de cea sus mentionata unde vibratiile instalatiei se auzeau destul de puternic dar se putea cat de cat dormi.

Deci,ca sa se inteleaga ce conditii de cazare mizerabile sunt la Iaki, mi s-au schimbat 3 camere in doua zile,iar mobilierul si finisajele acestor camere nu apar nici pe site-ul hotelului Iaki,nici pe site-urile de rezervari on line,Booking.com etc,si nici pe site-urile agentiilor de turism partenere.Toate camerele prezentate pe aceste site-uri arata niste camere luxoase care nu au nici o legatura cu ce se repartizeaza turistilor.

Pe langa toate acestea:

1.terasa restaurantului arata deplorabil:

-pavimentul saracacios,realizat din spartura de marmura si mozaic frecat

-Copertina terasei murdara si plina de gunoaie

-Umbrele erau rupte

2.Pe plaja privata Iaki era de asemenea mizerie de nedescris:

-sezlongurile rupte

-saltele murdare si rupte

-umbrele rupte

-WC-ul murdar si impracticabil

-mizerie si gunoaie la tot pasul

3.Meniul foarte saracacios si insuficient.

4.Personal putin si neinstruit. La cazare am asteptat o ora sa ni se aduca bagajele in camera iar la restaurant eram nevoiti sa debarasam singuri mesele ca de fapt si ceilalti turisti.

Si toate acestea se intamplau pe data 15 August,deci “varf” de sezon.

Dupa ce am spus ca am filmat si fotografiat ce se intampla in hotelul Iaki si ca le voi face publice, dl. Dragos Tudorache General Manager al Hotelului Iaki,mi-a trimis o scrisoare in care recunostea ca exista anumite deficiente si isi cerea scuze pentru neplacerile intampinate, la care i-am raspuns promitand ca nu voi mai sesiza autoritatile competente dar voi face cunoscute conditiile mizerabile de cazare si plaja.

Ca o concluzie,va cer sprijinul in mediatizarea celor expuse mai sus pentru ca altii turisti sa nu mai beneficieze de un sejur de cosmar la Hotelul Iaki si sa nu mai fie inselati si pacaliti cu reclame mincinoase privind aspectul camerelor si conditiilor de cazare si plaja oferite.

Va stau oricand la dispozitie pentru autenticitatea fotografiilor si filmarilor,a documentelor de cazare, precum si pentru orice alte detalii.

Va multumesc,

Mihai A.

 

 

 

A sosit şi punctul de vedere al echipei de la Iaki. Aşa cum am transmis mesajul integral al clientului nemulţumit publicat aici, pentru echilibru, am luat decizia să transmit intergral şi punctul de vedere al managementului de la Iaki:

„ Va multumim pentru posibilitatea de a exprima punctul de vedere al Hotelului Iaki – Mamaia referitor la plangerea oaspetelui nostru Mihai A., adresata dumneavoastra.

Domnul Mihai A. a fost oaspetele Iaki in perioada 15.08-20.08.2016 si a achizitionat un pachet cu demipensiune prin intermediul unei agentii tour-operatoare.

Domniei sale i-a fost alocat, in ziua sosirii, tipul de camera confirmat prin rezervarea efectuata de catre agentie, respectiv o camera dubla standard. Ulterior cazarii, domnul Mihai A. a solicitat la Receptie schimbarea camerei intrucat a constatat cateva deficiente pe care staff-ul nostru nu le-a putut confirma. Cu toate acestea s-au facut toate eforturile pentru a-i fi oferita o alta camera. Gradul de ocupare de 100% al hotelului din acea zi nu a permis, din pacate, alocarea unei alte camere dar i s-a propus schimbarea camerei a doua zi intrucat gradul de ocupare ar fi permis acest lucru.

Inca de la prima plangere adresata, Receptia Hotelului Iaki l-a asigurat pe domnul Mihai A. ca in cazul in care nu se va gasi o solutie la solicitarea dumnealui, isi poate recupera integral suma achitata pentru sejur prin intermediul agentiei prin care a efectuat rezervarea, fara nicio penalizare din partea hotelului iar dumnealui nu este captiv intr-un sejur pe care nu-l mai doreste.

Reclamatia conform careia hotelul dispunea in acel moment de camere nu este conforma cu realitatea intrucat camerele pe care dumnealui le-a gasit pe Booking.com nu erau disponibile pe perioada de sejur a oaspetelui nostru Mihai A.

In pofida faptului ca putea alege serviciile altui hotel fara nicio constrangere financiara din partea noastra, domnul Mihai A. a ales sa ramana in hotel si sa schimbe camera in cea de-a doua zi a sejurului.

Nici a doua camera nu a corespuns asteptarilor dumnealui si i-a fost oferita cea de-a treia camera in care a si continuat sejurul pana la finalizarea acestuia in data de 20.08.2016. Subliniem faptul ca domnul Mihai A. a beneficiat in totalitate de serviciile de cazare si masa rezervate si nu a acceptat restituirea integrala sau partial a sumei achitate in functie de numarul de nopti ramase.

Pe intreaga perioada a sejurului dumnealui a proferat amenintari la adresa personalului hotelului referitoare la reclamatii pe care le va face catre institutiile statului, respectiv ANPC si ANT.

Domnului Mihai A. i s-a comunicat faptul ca ii este recunoscut dreptul de a se adresa institutiilor respective si ne-am fi dorit ca acest lucru sa se intample astfel incat sa se poata demonstra in mod oficial faptul ca plangerea dumnealui nu este justificata de elemente concrete.

Din pacate dumnealui a ales sa nu se adreseze acestor institutii si a continuat amenintarile cu faptul ca se va adresa presei si va sustine o campanie de antireclama la adresa Hotelului Iaki, acesta fiind de asemenea, un drept pe care il recunoastem oaspetelui nostru.

Un element edificator in acest caz consideram faptul ca in ziua in care oaspetele Mihai A. a efectuat check-out-ul, in Hotelul Iaki a sosit fiul dumnealui, domnul Razvan A.

Domnul Razvan A. a avut o rezervare in perioada 20-25.08.2016, prin intermediul aceluiasi tour-operator in cadrul hotelului nostru si ne-a solicitat sa fie cazat exact in camera in care a avut sejurul domnul Mihai A.

Din partea domnului Razvan A. nu a fost inregistrata nicio plangere pe intreaga perioada a sejurului, dumnealui beneficiind de aceleasi servicii reclamate de catre domnul Mihai A.

Dorim sa subliniem faptul ca Hotelul Iaki a fost reconstruit in anul 2000 si de atunci a trecut prin doua etape de renovare completa. Lucrari de mentenanta se efectueaza periodic iar elementele deteriorate sunt inlocuite.

Standardele de 4 stele se regasesc in toate spatiile de cazare si in spatiile publice iar calificativul general de 8.2 “Very Good” acordat pe www.Booking.com de catre 782 de oaspeti in ultimii ani reprezinta un argument concludent in privinta calitatii serviciilor oferite oaspetilor nostri.

Echipa Hotel Iaki „

50 comentarii

  • Cum adica i-ati promis ca nu mai sesizati organele competente pentru a face o schimbarea in acel hotel?
    Mai bine spuneti ” Mi-a dat banii inapoi si am mers pe burta” cu reclamatia la organele abilitate pentru a indrepta neregulile de pe malul marii.

  • dupa cate am inteles este hotelul lui Hagi. E destul de activ pe pagina lui personala de facebook. poate ca domnul in cauza ar putea sa-l contacteze direct si sa-i aduca la cunostinta ceea ce se intampla la hotelul dansului.

    Am fost si eu in perioada 13-21 in mamaia si am trecut si pe langa „plaja privata” de la Iaki. Domnul in cauza are perfecta dreptate. arata deplorabil. in hotel nu am intrat asa ca nu ma pot pronunta

  • No lasa….unu care da 5.000 lei sa se cazeze mare o merita…bv`o Iaki, i-ai tras-o.

    Iar pt domnul turist, imi pare rau dar imi e greu sa cred ca dc ai cap sa „Faci” bani astfel incat sa spargi 5.000 pe cazare in Romania (nu sunt ironic, tot respectul) nu ai cap sa sti ca Iaki e un gunoi….

    • No blatistule, se pare ca si tu ai aceeasi mentalitate ca cei din conducerea IAKI , pe stilul ai venit o data , a doua oara nu mai calci . Cu tot respectul, daca domnul in cauza a ales sa petreaca concediul in tara inseamna ca ar trebui sa fie pregatit sa ia teapa ? .
      Asta se intampla pentru ca nimeni nu verifica autenticitatea stelelor hotelurilor si nimeni nu ii obliga sa isi mentina standardele.
      Din pacate turismul in Romania este o mare JAPCA , pentru ca de cele mai multe ori a doua oara nu mai ajungi in acelasi loc.

  • Cine va pune fratilor sa va faceti concediile la Mamaia?La cate fitze si figuri sunt in Mamaia si cand te etichetezi pe fb la hotelurile si cluburile scumpe de pe litoral ce mai conteaza conditiile hotelului?

      • Ok. Departe de mine sa dau sfaturi, insa ca cititor as fi avut asteptarea ca in articol sa scrie ceva de genul: „Ieri 25 august, ora 13 am cerut o pozitie oficiala pe emailul de contact al hotelulu. Nu am fost contactat sau mi s-a spus ca voi primi un raspuns in maxim 24 de ore”.

        • nu am primit niciun mesaj din partea IAKI desi am trimis o cerere in acest sens pe 3 adrese de email. Astept 24 de ore dupa care am sa anunt ca nu exista un punct de vedere oficial legat de subiectul cu pricina

          • Cred ca ati gresit din start.Trebuia să sesizati autoritatile competente din prima zi cînd ati sesizat conditiile de cazare si de masa.Ceea ce ati achitat dumneavoastra, respectiv o camera frumoasă, asa cum era prezentata de catre hotel in materialul publicitar, nu semăna cu realitatea. IN ACESTE conditii, cred ca nu ar fi trebuit sa va mai ceară bani, cu ar fi trebuit sa va dea dumneavoastra, pentru disconfortul creat.Am întîmpinat si eu situații similare cu ă dumneavoastra in excursiile mele în TURCIA si Bulgaria, insa in momentul in care am sesizat la receptie si am mentionat ca eu nu camera aceea am platit-o si ca nu voi sta acolo, mi-Au oferit o camera ok.Bataia de joc a hotelurilor din Romania m’am determinat sa nu imi mai petrec concediile aici.Nu pot să îmi bat joc de banii mei, plătind sume astronomice pentru nimic

  • Stii cum ii? Si eu am zis anul asta sa merg in Mamaia, ca deh, tara noastra, ajutam turismul de la noi nu de la altii, etc. Din pacate am ramas cu un gust foarte amar de tot ce e acolo….. Impresia generala e ca vor doar sa iti ia banii si sa pleci cat mai repede, sa vina altii. Ps: Si un prieten de a meu a avut probleme la Iaki.

  • Da, nu mi se pare ceva nou, Mamaia e numai nesimtire si bataie de joc la adresa turistilor, iar Iaki nu avea cum sa faca exceptie, toti hotelierii vor numai profit cat mai mare si cheltuieli cat mai mici. Rusine Iaki ca va bati joc de noi si suntem nevoiti sa plecam in alte tari ca sa fim tratati cu respect!

    • Am lucrat si eu foarte putin timp acolo acum cativa ani si are dreptate domnul..este inacceptabil sa pui personalul F&B sa vopseasca bordurile si parcarea..si exemplele pot continua..

  • Eu am stat acolo 8 zile. Am avut camera 326. A fost o camera foarte curata mobilierul vechi dar curat. Foarte curat. Plaja privata era foarte curata :). Exceptand baietii care se ocupau de sezlonguri si saltele. Daca le dadea I ceva, primea I saltea curata sau chiar un pat. Toaleta de la piscina era foarte curata.
    Ospatarii cam plictisiti scarbiti abia te serveau asta daca erai vreun „vip”….
    Consider ca d ul Hagi nu are oameni capabili acolo. Nu cred ca domnisoarele de la receptie au vreun cuvant de spus. …
    Doina R.

  • De 14 ani nu mai merg in Romania in vacanta, fix din motive enumerate mai sus. Afaceri de proasta calitate, dispret fata de clienti, autism in comunicare, si lista poate continua. Atat timp cat exista cerere in astfel de conditii, business-urile vor functiona bine merci.

  • Scuza.ma dar sa dai 1100€ pt Mamaia…esti prea „darnic”..cu banii astia veneai in nordu Spaniei…la ocean…si te saturai de plaje si lux de lux…dar romanu’ tot roman ramane!!si ma refer la negustorii astia de pe plaja cu renumitele hotele de ,5?????..care o ard ca ofera paradisu’ si de faptnu ajung nici pana la portile Iadului…iar tie…ce iti pot zice….anu asta ti.au tras.o tare….asa ne lecuim de vacantele din Ro..

  • Cu mai putin de 5000 am avut un sejur super la Nisipuri in Bulgaria ,cine va pune sa va duceti pe litoralul romanesc la teparii nostrii care isi bat joc de noi.eu nu mai calc de 5 ani.

  • Nu am fost si nu intentionez sa merg vreodata in acest hotel insa am citit din curiozitate articolul si m am uitat si la poze. Sunt curios daca cei care au comentat aici sau chiar si autorul articolului s au uitat si la poze. Nu contest faptul ca intr un hotel de 4 stele reparatiile la mobilier ar trebui facute prin inlocuire si nu prin cubulete de lemn, dar cel care a facut pozele se vede clar ca a cautat cu disperare sa gaseasca ceva in neregula si nu a prea gasit. Serios? O pata mica neagra intr un covor care se vede ca e nou. Pai daca stingea el o tigara acolo si tot asa ar fi aratat. Sincer toata aceasta reclamatie mi se pare o facatura… cu tot respectul.

    • Dar tu nu vezi bine? Pai tot ce spune omul asta, demonstreaza cu poze! Umbrele rupte, vasele pe mese, magazia din spate, patratul care fixeaza gaura din masa, cum de nu vezi?

  • Din fericire nu e totul mai prost decât afara !!!
    Anul acesta nu am reușit sa ajung la Iaki. Am stat la Zenith, in Mamaia. Puțin mai in nord.
    Dar anul trecut am stat la Iaki si mi-a plăcut mai mult. Am fost cazat la etajul 2. Camera Ok , baia Ok , femeile de servici Ok, iar mâncarea buna. Am avut 4 camere cu demipensiune. Am primit si pătuț Pt copii in doua camere. Fetele de la Recepție erau drăguțe , amabile. Ne-au ajutat cu tot ce am avut nevoie. Femeile cu curățenia la fel. Prin hotel mai erau Ilie Dumitrescu , Petre Marin , Plesan , unu de pe la DigiSport. Si alții. Hagi era aproape in fiecare seara la hotel. Puteai sa discuți cu el sau sa faci o poza.
    Menționez ca am avut camerele luate prin agenție si plătite integral inca de prin Februarie. Camerele arătau exact ca in poze. Suficient de mari , mobilate cu gust si tot ce aveai nevoie.
    Am mai citit in prealabil tot felul de comenturi la adresa hotelului si am fost puțin cam sceptic inainte sa ma cazez. Dar pot sa spun ca absolut nici o referire proasta nu am regăsit in timpul sejurului. Nici eu si nici celelalte 3 cupluri cu care am fost. Am fost multumiți. Inclusiv de plaja si terasa.
    Anul acesta nu stiu ce s-a întâmplat , dar anul trecut plaja era curată , fără chiștoace sau șezlonguri rupte, lume civilizata. A fost super Ok.
    Pot sa Menționez ca am avut nemulțumiri la hotel de 4 stele in South Beach Miami sau New York , dar la Iaki am fost mulțumit. Au fost condițiile mai bune. Si chiar si mâncarea mai buna.
    Îmi pare rău de situația prin care ați trecut , dar nu sunt de părere cu cei care generalizează ca la alții e muuult mai Ok decât la noi. Nu e adevărat !
    Noi dacă am avea 6 luni / an sezonul turistic , am fi mult peste cei care au minim aceasta perioada de vreme buna. Dar din păcate din 3 luni de sezon e greu sa întreții un hotel.
    Poate anul viitor o sa aveti mai mult noroc !
    Bafta !

  • 5000 lei , 5 nopți?? NU înțeleg cum poti accepta sa dai atat. Incredibil. Eu am plătit 9800 lei pt 11 nopți în Antalya , ultra all inclusive, 2 adulți și 1 copil , tp cu avionul.

  • Pe bune? 265 de euro pe noapte? Ahahahaa. Cum sa dai atatia bani ca sa te inghesui la mamaia cu toti meltenii si jmekerii cu bani? In ultimii 20 de ani am mai fost de doua ori pe litoralul romanesc. Ultima oara am fost acum vreo 9 ani. Dupa ce am luat teapa pe bani multi, tot la mamaia, nu am mai calcat pe acolo. Sunt prea multe locuri frumoase pe planeta asta. Nu merita sa imi irosesc timpul, nervii si banii pe litoralul romanesc.
    La 265 de euro stai oriunde in lume si in conditii civilizate, dar pana la urma, asta e economia de piata. Cerere mare, preturi mari, servicii proaste. De ce sa faca investitii cand oricum vin clientii? Acelasi lucru si cu poiana Brasov. O inghesuiala de nedescris pe bani multi, cand poti sa te duci la ski oriunde.
    Oricum, il compatimesc pe om. Nu e placut sa iti distrugi vacanta asa
    Succesuri

  • Inainte sa va faceti o idee, intotdeauna, cereti alte 2-3 opinii, pentru ca nu stiti ce motive si care este scopul celui care scrie articolul. Nu spun ca minte, dar poate fi rau intentionat.

  • Cred ca oricine da 1000 lei pe noapte pe litoralul romanesc e prezumat bun de fraierit si isi merita soarta. Pai nici la Venetia nu dai atat, iar scuza cu distanta nu tine, in 4 ore esti acolo cu avionul. As plange pentru individ, dar nu pot sa ma abtin din ras.

  • Nu as vrea sa fiu rau dar la banii acestia mergeti la vecini. Noi am patit in Italia la Napoli unde un hotel de 3 stele care pe booking arata f ok, in realitate s a dovedit o mizerie. Identic ca sa schimb camera era o diferenta de 100e! Sm scris si la booking si la managerul hotelului ( promitand ca voi distribui pozele cu toata mizeria) si …ni s a returnat o treime din sumam deci: faceti plangere si cereti macar o parte din bani inapoi.

  • Da, reactia angajatilor, ca pt. 35 EUR sa supere un client poate fi mult imbunatatita, si de fapt atitudinea personalului este problema majora in cam toate business-urile din RO, ma confrunt si eu cu acesta problema in business-ul pe care-l conduc, si, cu toate eforturile, nu am gasit inca o solutie permanenta.

    Pe de alta parte, in cazul de fata, inafara de pretul urias :-)) (bine, acum, corect ar fi sa spuneti exact cat ati platit, probabil maxim jumatate din pretul de receptie :-), nu pot sa nu remarc anumite „fitze” ale turistului care a reclamat problemele. Bine, eu personal nu am „fitze”, sunt genul care sta (si prefera!) sa stea la cort in Vama, si motivul nu e deloc unul financiar.

    Insa mobila, mocheta mi se pare relativ ok. Ar fi ultimea mea problema in vacanta sa gasesc mici pete pe mocheta, as iesi imediat din camera sa ma distrez, etc.

    Si pe partea de business, cand ai sezonul de 2 luni (din 12!), daca gandesti un pic, vei intelege de ce este situatia asa. In doar 2 luni, business-ul tb. sa castige bani (si nu are bani de investitii prin urmare) pentru un an intreg. De aici si toate aceste probleme. De abia reusesti sa supravietuiesti. De unde bani pt. personal, timp pt. training, investitii, cand in 2 luni de abia acoperi rata la banca. Si mobila – lipsa de civilizatia a turistilor… care surpriza sunt exact romanii care se plang.

    De aceea este mai bine in Grecia d.ex., pt. ca sezonul este de 5 luni, iar tarifele nu sunt mici, sunt chiar triple in anumite locatii premium unde am fost eu d.ex.. Plus ca ajunge lume mai civilizata :-)))
    E usor sa ne plangem, intai ar tb. sa intelegem niste lucruri si mai ales cauzele.
    Daca ajungem apoi la „solutii” lucrurile se complica, dar ar fi cat de cat. Intai mi-ar placea sa vad pe expatii Ro devenind parte din solutie.

  • Cum sa dai 5000 de lei în România când eu cu soția și 1 copil am fost în Turcia cu 700 euro/7 nopti? Ca sa te lauzi ca ai stat la Yaki?

  • Cam se exagereaza in articolul asta…noi am fost zilele trecute la iaki si culmea am stat in camera 122 aceasi aripa a hotelului,e adevarat ca privelistea nu era una nemaipomenita(am rezervat pe booking de asta ne am luat teapa..daca nu specifici cu vedere la mare iti dau camera cu vedere pe spate)…asa si noi ne am dus la receptie iar acolo bineinteles ca ne au spus ca nu au disponibilitate..e a treia oara cand mergem la iaki in 7 ani…de atunci nu S a schimbat nimic(ma refer la imbunatatiri)..camerele cu vedere la mare sunt superior sau executive si arata ca in pozele de pe net iar cele de pe spate care dau in parcarea plina de gunoaie sunt camere standard care le gasesti pe faimosul booking la „oferte”.referitor la mizeria din parcare sau plaja nu e vina hotelului sau a lui Hagi e vina oamenilor care sunt de o nesimtire fara limite,arunca gunoiul pe unde apuca cand sunt mii de cosuri de gunoi in Mamaia.in legatura cu restaurantul la noi a fost totul ok si la micul dejun si la pranz.

  • Am patit-o si noi. Nu este exagerare. 6400 lei pentru 6 npoti cu demipensiune. Am primit cartofi prajiti (ramasi de seara poate) la micul dejun, ciocanale prajite la pranz, cartofi prajiti, ninmic sanatos. Am zarit pe o masa cativa strugurasi frumos asezati, am luat putini ca sa mai las si altor clienti si mi s-a atras atentia ca le-am mancat decorul… Alte fructe: 5-6 piersici si cateva felii de pepene. Am cerut 10 lingurite de supa si dupa ce am facut galagie ca nu am ce sa le dau copiilor sa manace in afara de paste fierte si branza, cred ca au inceput sa gateasca (special ca sa tac) supa si cartof fiert in supa pentru piure. Dar primeam intr-un castronel doar pentru copiii mei. Angajatii nu au fost nepoliticosi, ci doar nescolarizati. Conditiile de masa au fost groaznice, iar camerele arata exact ca in descrierea de mai sus. 2 stele sunt suficiente, dar nu la banii pe care ii cer. Evident nu vom reveni.
    Da, ne-am reorientat catre locuri mai civilizate, unde clientul este important, unde daca mai ceri un taburet pentru copii ti se aduc scaune potrivite pentru varsta fiecarui copil pe care il ai. Si nu mai vrem all inclusive, nici demipensiune. Vrem sa mancam putin si sanatos .
    Am citit multe dintre mesajele voastre. De ce nu a plecat in Grecia, Venetia, Bulgaria… Eu aveam un copil sub 1 an si drumul a fost destul de lung chiar si pana la Mamaia. Poate fiecare are motivele lui pentru a alege litoralul romanesc. Nu mi se pare ca sunt fraiera ca mi-ar placea sa-mi pot petrece concediul in tara mea, dar mi se pare ca suntem niste fraieri daca nu strigam tare nemultumirile pe care le avem vis-a-vis de serviciile din turismul romanesc. Sunt putine locuri curate, elegante, linistite, iar cele care exista sunt mult mai scumpe decat in alte tari.

Adaugați un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.