Facebook Messenger nu mai este demult doar un simplu serviciu de chat pentru cea mai utilizată rețea de socializare din lume, deoarece, prin Messenger, te poți acum juca șah cu prietenii ( scrii in fereastra de mesaje deschisa cu un prieten @fbchess play), poți comanda chiar un Uber, iar în curand vom avea parte și de reclame pe care Facebook le plănuieşte să le integreze în ferestrele de chat ale Facebook Messenger.
Conform unui document ce a ajuns în posesia presei de specialitate, Facebook va începe testarea acestui nou tip de reclamă integrată (dacă nu a facut-o deja) direct în ferestrele de chat pe care utilizatorii le vor deschide ca să comunice cu alți utilizatori din rețea sau cu paginile de Facebook existente.
Astfel, Facebook a găsit o nouă metodă de a vinde reclamă clienților interesați să se promoveze în cea mai mare rețea de socializare de pe internet, și în același timp, o metoda de a-și crește veniturile. Serviciul ar putea fi activat începând cu al doilea trimestru din 2016.
Această informație scursă din interiorul companiei ridică deja semne de îngrijorare în rîndul utilizatorilor, deoarece poate fi interpretata ca fiind o metoda de spam (reclama nedorită), mai ales, că discutăm de sesiuni de chat (conversații) private. Messenger este una din cele mai populare produse oferite de compania americană, cu peste 800 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună, iar Facebook caută să exploateze la maxim acest trafic.
Credeți că noul tip de reclamă pe care Facebook plănuiește sa îl integreze în curand pe Facebook Messenger, va fi suficient de discret încât să nu deranjeze utlizatorul?
Pe Florin îl găsiţi şi pe – gadget-talk