Situatia actuala in Romania cu privire la preventia raspandirii virusului COVID-19 a facut ca multe firme mici si mijlocii sa isi suspende activitatea pe o perioada nedeterminata. Salile de fitness sunt si ele afectate de aceasta situatie, fiind nevoite sa se inchida pentru a putea sista raspandirea virusului, pentru siguranta si sanatatea clientilor si a angajatilor.
Intrebarea este urmatoarea: cum pot salile de fitness sa reziste in aceasta perioada?
Iulian Dinu, antreprenor si C.E.O-ul uneia dintre cele mai mari scoli de fitness din Romania, Fitness Education School vine cu cateva sugestii.

Iulian Dinu – C.E.O-ul Fitness Education School
Ca sa va pastrati clientela intr-o sala de fitness, Iulian va propune cateva idei:
1. Comunicare prin social media: Facebook/Instagram – salile de fitness ar trebui sa puna la dispozitie zilnic pe pagina de facebook exercitii pe care clientii le pot face de acasa, sfaturi legate
de alimentatie, retete sanatoase.
2. Antrenorii personali din sali pot sa tina legatura cu clientii pe care ii antreneaza prin intermediul apelurilor video Skype online, pot face antrenamentele online cu ei de acasa, le pot trimite planuri alimentare.
3. Salile de fitness pot face grupuri de facebook in care sa adauge toti clientii salii, unde sa le trimita materiale, clipuri, imagini cu exercitii pe care le pot face de acasa. Daca se creaza o
comunitate prin intermediul unui grup de facebook, sala de fitness poate motiva oamenii sa faca sport de acasa, iar clientii se pot motiva intre ei, postand in acel grup filmulete in care ei se antreneaza, retete de mese sanatoase pe care ei le fac.
4. Clasele de aerobic pot fi tinute online, prin intermediul conversatiilor video pe Skype, cu accesorii improvizate cu ceea ce clientii au prin casa (sticle de apa, scaune, saltelute).
5. Atragerea unor clienti noi: majoritatea oamenilor se folosesc de lipsa de timp ca si scuza pentru a nu veni la sala, sau a nu face antrenamente. Acum cu aceasta izolare la domiciliu, timpul este
in avantajul lor. Promovand pe retelele de socializare antrenamentele online, salile de fitness pot atrage clienti noi, care dupa aceasta perioada de izolare, vor putea deveni clienti fideli ai salilor de fitness.