Noi băieții avem tot timpul nevoie de jucării. După o vârstă le vrem și motorizate. Nu știu la ce v-ați gândit voi eu însă m-am jucat cu un BMX X4 Xdrive de 2l și 190CP.
Nu mi-am propus să vin cu cifre aici, pe care le găsiți pe net, ci cu descrierea unor senzații excepționale. Mașina își merită fiecare bănuț. Cât costă – asta depinde de fiecare client. Funcție de motorizare și opționale poate ajunge ușor la 80.000 de euro. Pleacă însă de la vreo 40.000 de euro.
Ce primiți de banii ăștia? Păi absolut tot ce vă doriți. Un pachet inovativ de să-i spunem safety drive, adică o serie de radare care vă țin la o distanță safe față de mașina din față, cu frânare automată în caz de urgență, senzori de citire a spațiilor de delimitare a benzilor astfel încât, deși NU TREBUIE SĂ FACEȚI ASTA, când scrieți un sms la volan să nu treceți de axul drumului să băgați mașina în parapet sau mai rău. O cutie automată absolut senzațională, despre care eu cred că este una dintre cele mai bune existente în acest moment pe piață.
NU vă mai povestesc de asistența la parcare fiindcă este deja una dintre opțiunile standard de la BMW. Mi-a plăcut foarte mult posibilitatea pe care ți-o oferă mașina să mergi într-un anumit mod – eficient, confort, sport sau sport plus. Ce înseamnă asta. Că mașina poate fi condusă și de o domnișoară la cumpărături prin Mall-urile din oraș, dar în același timp poate satisface și nevoia de adrenalină a celui căruia îi place să conducă sportiv și să simt acel uruit al motorului turat oferit de pachetul M al celor de la BMW. Linia audio excepțională și multe altele. Dar simt că pic în păcatul celor care prezintă mașini pe aici pe la noi. Prea multe detalii tehnice, detalii pe care le găsiți pe orice pagină sau blog dedicat mărcii.
Mașina asta este echilibrul perfect între mașina de oraș și SUV-ul de țară. Spun asta pentru că nu-i înțeleg pe cei care stau în inima urbei și care-și cumpără un X5. Sau la polul opus, aici în Pantelimon, unde asfaltul e pasăre rară, vezi cum seria 5 dă cu burta prin toate gropile. X4 asta este o mașină atât pentru asfaltul orașului cât și pentru țărâna Pantelimonului. Nu este uriaș, ca fratele mai mare X6, nu epatezi, dar totuși impui respect. Un X6 mai mic pe platforma X3 este mașina pe care mi-aș cumpăra-o în condițiile traiului pe lângă Capitală.
La drum mașina se lipește de șosea, are personalitate, iar grila din față te ajută pe autostradă în special, acolo unde mașinile se dau din fața ta chiar și fără flash-uri. La munte mi-a arătat ce poate. Pe un Transfagărășan extrem de aglomerat, reușești depășiri în siguranță, modul sport transfomând mașina într-o mică bestie. Deși a apărut de aproape 1 an de zile pe la noi, încă mai are puterea să întoarcă o mulțime de capete. Lucru care te face mândru atunci când îi ești șofer. Mai jos aveți și o galerie foto.