Afacerile BMW România au fost peste aşteptări în 2015. Automobile Bavaria Group, a vândut anul trecut 1336 autoturisme BMW, ceea ce reprezintă 69% din totalul de autoturisme BMW noi livrate în România. După ce se trage linie, la final de 2015, vânzările BMW înregistrează o creştere cu 36% faţă de anul 2014 în timp ce vânzările MINI au crescut cu 63% faţă de anul precedent ceea ce înseamnă 155 maşini MINI.
Cele mai vândute modele BMW:
Românilor le place mare. De aceea modelele din gama X au fost cele mai vândute. Dacă ar fi să facem un top el ar arăta cam aşa: BMW X5, BMW X3, SERIA 3, BMW X6 şi BMW SERIA 5.
Nici MINI nu a stat cu motorul oprit. MINI Hatchback cu 3 şi 5 uşi, dar şi modelul MINI Countryman au rămas în topul preferinţelor iubitorilor genului.
Partea cu adevărat spectaculoasă din 2015 o reprezintă certificarea Automobile Bavaria ca dealer autorizat pentru BMW i. Şi este vorba de micuţul dar economul i3 şi de spectaculosul i8, maşină ruptă parcă din viitor.
Cele mai scumpe maşini vândute:
Revenirea economică din 2015 s-a văzut şi în vânzările maşinilor extrem de scumpe. Automobile Bavaria Group, a vândut anul trecut două BMW i8, un Rolls Royce şi un BMW Seria 7. Din gama automobilelor electrice, pe lângă modelul i8 s-au vândut şi două automobile BMW i3.
Second de la BMW. Dar cu garanţie:
Şi divizia de maşini rulate a mers bine anul trecut. A înregistrat o creştere 46% faţă de 2014, în timp ce vânzările către companii au crescut cu 55% comparativ cu anul anterior.
Dacă ar fi să facem un top al preferinţelor atunci când vine vorba de maşini rulate el ar arăta cam aşa: BMW Seria 5 (520d), BMW Seria 3 (320d xDrive), BMW X1 (18d), BMW Seria 1 (118d).
Direcţii strategice pentru 2016:
“În anul 2016 Automobile Bavaria Group îşi va extinde aria de operaţiuni şi activităţi în România, în zonele în care este necesară o acoperire mai bună pentru clienţii BMW, MINI sau MAN. Dorim să venim mereu în întâmpinarea aşteptărilor lor iar investiţiile pe care le vom face vor fi pe măsură.
La fel ca în anul 2015, anul acesta va fi caracterizat de concentrarea tuturor eforturilor noastre pentru a asigura clienţilor noştri servicii la cel mai înalt nivel, atât pentru activităţile de vânzare, căt şi post-vănzare. În acest sens, am investit în crearea unui Call Center dedicat clienţilor BMW şi MINI (cu posibilitatea de extindere şi la MAN) pentru a fi mereu la curent cu ceea ce îşi doresc şi aşteaptă de la noi. Dorim să aflăm care sunt zonele de interes pentru ei şi cum putem răspunde cerinţelor lor în cel mai bun mod.
Vom efectua multiple studii pentru identificarea gradului de satisfacţie a clienţilor, pentru diverse servicii şi pachete promoţionale oferite, programe de telemarketing, urmărind îmbunatațirea bazelor de date pentru posibilitatea de a adresa fiecarui client în parte oferte personalizate, cât mai potrivite stilului său de viaţă şi automobilului pe care îl conduce.” Michael Schmidt – preşedintele Automobile Bavaria Group
Automobile Bavaria a fost primul importator al mărcii, singurul dealer BMW certificat M, singurul dealer, din sud-estul Europei, care deţine un service autorizat Rolls Royce în Bucureşti şi singurul Centru de Competenţă pentru Vânzări Speciale (autorităţi şi diplomaţi) BMW din România.