Lifestyle

Studiu – Ce agenţie de turism alegem astfel încât să nu băgăm concediu în faliment

Stelian Muscalu

Turiștii români încep să se distanțeze de mirajul super-ofertelor și prețurilor foarte mici. Se bazează pe încredere, apreciază suportul pre și post vânzare realizat prin Serviciile de Relații cu Clienții și gradul de recunoaștere în piață al agenției conform unui studiu efectuat de Mercury Research. Toate acestea sunt elemente ale unei piețe aproape de maturizare.

Vola.ro – cea mai de încredere agenție de turism online din România

Potrivit studiului, Vola.ro este cea mai de încredere agenție de turism online din România. Agenția a obținut cele mai bune rezultate în rândul călătorilor care cunosc brandul, 33% dintre aceștia afirmând că este o companie de încredere. Numărul este cu 50% mai ridicat față de a doua agenție din clasament, Avion.ro, care a obținut un procentaj de 22% și cu 57% mai ridicat față de a treia, eSky.ro, care a înregistrat un procentaj de 21%.

Serviciul de relații cu clienții și oferta variată de vacanțe – foarte importante în alegerea unei agenții de turism online

În balanța deciziei finale de cumpărare și de revenire la o anumită agenție de turism online cântăresc puternic serviciul de relații cu clienții și ofertă variată de vacanțe.

La capitolul Serviciul de Relații cu Clienții, 30% dintre călătorii familiari cu brandul recomandă agenția pentru promptitudinea cu care oferă suport clienților, față de 26% pentru a două agenție clasată, Avion.ro și 20% pentru cea de-a treia, Paravion.ro. Dintre cele 3 agenții aflate în top, Vola.ro este singura care oferă un serviciu de Customer Care 24/7.

Ofertele variate de vacanţe stârnesc apetitul de călătorie al românilor

Rezultatele studiului mai relevă faptul că turiştii aleg Vola.ro şi datorită ofertei variate de vacanţe, dar şi pentru că este cea mai utilizată agenţie de turism online din România.

Astfel, 67% dintre cei care călătoresc prin intermediul celor mai cunoscute agenţii de turism online afirmă că au folosit serviciile Vola.ro cel puţin o dată, procent aproape triplu faţă de următoarea agenţie din clasament, Paravion.ro, care a obţinut 24%. Tot de aici reiese faptul că primele trei agenţii online din România concentrează aproximativ 80% dintre achiziţiile făcute în acest mediu.

Turiştii sunt consecvenţi în privinţa opţiunilor de călătorie

În ceea ce priveşte călătoriile făcute în ultimul an printr-o agenţie de turism online, Vola.ro a obţinut din nou cele mai bune rezultate, 74% dintre clientii agentiilor de turism declarând că au apelat la serviciile companiei în ultimele 12 luni. Diferenţa este considerabilă în raport cu urmatoarele două agenţii din clasament, eSky.ro si Avion.ro, care au atins fiecare un procent de doar 12%.

Calitatea serviciilor atrage feedback-ul pozitiv al românilor

Aproximativ 90% dintre clienţii Vola.ro se declară multumiţi de serviciile agenţiei de turism online, iar 70% dintre ei afirma ca sunt extraordinar de multumiti.

Studiul Mercury Research a fost efectuat în luna septembrie a acestui an pe un eşantion reprezentativ din mediul urban şi a urmarit să identifice diferite comportamente din piaţa turistică din România, precum şi să compare cele mai cunoscute agenţii de turism online din ţară: Avion.ro, eSky.ro, Fly-Go, Paravion, Tripsta şi Vola.ro.

Adaugați un comentariu