Business

Roboţii bancari viitorul din banking

Stelian Muscalu

Serviciul de chatbot, dezvoltat de specialistii Libra Internet Bank, a reputat un adevarat succes la competitiile industriei bancare din acest an. Aplicatia a adus bancii titlul de “Cea mai inovatoare banca din Romania” la nu mai putin de trei dintre cele mai prestigioase evenimente – MasterCard Bank of the Year, Gala Online Banking si Gala NoCash.

Premiile au fost acordate de juriile de specialisti selectate de organizatorii fiecarui eveniment si sunt o recunoastere a orientarii permanente catre inovatie a Libra Internet Bank.

Chatbot-ul Libra Internet Bank a fost gandit pentru a usura cat mai mult interactiunea clientilor cu banca, intr-un mod prietenos, disponibil 24/7. Aplicatia preia si rezolva cereri de credite, carduri de credit, depozite bancare etc, totul printr-un chat de tip messenger, simplu si rapid.

Clientii au apreciat chatbot-ul Libra Internet Bank. In numai patru luni de la lansare, aplicatia a inregistrat peste 10.000 de interactiuni cu persoane interesate de produsele bancare oferite online de Libra Internet Bank.

De asemenea, la MasterCard Bank of the Year, Libra Internet Bank a castigat si premiul “cel mai bun produs de economisire al anului” pentru Depozitul la 1 an si 1 luna.

Libra Internet Bank are active nete de aproape 1 miliard euro si a realizat anul trecut un profit record, de aproape 13 milioane euro, in crestere cu 83% fata de anul precedent.

Recunoscuta pentru activitatea de succes dedicata profesiilor liberale, dezvoltatorilor imobiliari si agribusiness-ului, Libra Internet Bank foloseste inovatia si noile tehnologii pentru a oferi cea mai buna experienta bancara clientilor sai.

Banca are o retea de 50 de sucursala si un canal complet de digital banking.

1 comentariu

Adaugați un comentariu