Lifestyle

Reacţia Kaufland la incidentul din Odorhei

Stelian Muscalu

Pentru că este un subiect sensibil mă abţin să scriu comentarii suplimentare. Însă citit cu atenţie se vede că cineva a încercat să manipuleze opinia publică, să facă apel la un pseudopatriotism. Este momentul în care trebuie să ne luăm ochii de pe legile justiţiei, de pe haosul din fiscalitate şi de pe furtişagurile politicienilor?

Iată comunicatul Kaufland:

„Cu privire la cazul care a avut loc în Odorheiu Secuiesc, în data de 31 august 2017, compania Kaufland România transmite următoarele precizări:

Regretăm atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland având o serie de principii care pun respectul față de clienți și amabilitatea pe primul loc.

Vă asigurăm că, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigație și vom lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situații, inclusiv introducerea cursurilor de limba română. Subliniem că, potrivit legii, eventualele măsuri care vor fi decise vor fi confidențiale, deoarece țin de relația angajat-angajator, respectând astfel dreptul la viața privată.

În acest moment, ca urmare a primelor noastre investigații, venim cu o serie de precizări care să contureze contextul în care s-a realizat filmarea.

La ora la care a avut loc discuția filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienții nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obișnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10.00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operațională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul și restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcționare în prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuții cu angajata.

Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră și din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acesta, el a revenit a doua oară la ora 9.37 și apoi a treia oară la ora 9.47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacție ca urmare a unor interacțiuni anterioare.

Autorul filmului a omis să precizeze ca filmarea dată publicității este în fapt a treia discuție cu angajata noastră.

Cu toate acestea, nu tolerăm un astfel de comportament în relația cu un client în niciunul din magazinele noastre din țară, indiferent de regiune și vom lua măsuri conform regulamentului intern. ” – comunicat Kaufland

3 comentarii

  • Address: Bethlen Gabor 73, DN13A, Odorheiu Secuiesc 535600
    Hours: Open today · 8AM–9:30PM
    Phone: 0800 080 888

    rs:
    Friday 8AM–9:30PM
    Saturday 8AM–9:30PM
    Sunday 8AM–6PM
    Monday 8AM–9:30PM
    Tuesday 8AM–9:30PM
    Wednesday 8AM–9:30PM
    Thursday 8AM–9:30PM

  • Am vazut acum promo pentru emisiunea Business Club de la Digi24 si ma bucur ca ati scos partea cu „banii au prioritate”. Sper ca ati facut-o din motive morale si nu pentru scurtarea timpului. „Banii au prioritate” mi se pare cea mai cruda si nefericita exprimare. Oamenii au prioritate. O zi buna!

Adaugați un comentariu