Tehnologie

Media Galaxy, magazinul care acceptă schimbarea şi la propriu şi la figurat. Un text de Cora Stăvărescu

Stelian Muscalu

Pot să scriu sec: Am rezolvat situația cu Media Galaxy! Mulțumesc pentru suport Stelian Muscalu și Dan Ostahie!

Prefer însă varianta de filolog!

Umblă vorba că “dacă nu ești pe Facebook nu exiști!” Recunosc că am urmărit fenomenul și empatizez bine cu această lume, deloc artificială aș spune; de pe FB aflu știrile, poate chiar înainte să apară pe vreo burtieră, mi-am reîntâlnit și păstrat cunoștințele, tot aici se declanșează ad-hoc, manipulată sau nu vreo manifestare sau, dacă ești mai lent, aici afli despre diferite fenomene naturale, politice, economice etc.Este o paletă largă și pestriță pe care fiecare și-o cerne cum dorește!

Dar este un fenomen viu! Și aici am vrut să ajung! Pentru că am impresia că, deși în mod real trăim tot felul de situații, unii dintre noi nu au încă vivacitatea întreprinzătorului și spiritul practic pentru găsirea soluțiilor.

Nu are rost să repet povestirea cu Xbox-ul, dar are sens să remarc două aspecte:

  • În magazinul respectiv, prin atitudinea care mi-a fost servită”, am avut senzația că m-am întors în timp. Explicațiile și lipsa soluțiilor pro-cumpărător m-au condus pe acest drum. Nu pot să spun “păcat”- pentru că eu încă mai cred în schimbare!

  • Și ei se pot schimba! Sunt manageriați bine de cel puțin un om, care a înțeles că social-media schimbă atitudini. Cred că multe lucruri au la bază comunicarea și multe se pot rezolva astfel. Vrem schimbare? Trebuie să spunem, să vorbim, să comunicăm, să luăm atitudine, să facem schimb de idei, să arătăm, să ascultăm și să ne găsim persoanele care să ne asculte și să ne înțeleagă!

Ce vreau să spun este că, prin situația expusă, soluționată firesc și civilizat, îndemn în cunoștință de cauză la un refresh de atitudine prin folosirea oricărui canal de comunicare în mod civilizat. Soluții se găsesc și oameni care să percuteze!

Adaugați un comentariu