Auto-moto

Despre Nissan X-Trail ca un deschizător de drumuri … de poveste

Gabriela Cenusa

Dimineață fiind m-am gândit ce mașină îmi poate face drumul mai frumos spre meleaguri în care nu am ajuns. M-am gândit la culorile toamnei şi la Valea Doftanei, m-am

g15034165_1268910369815523_309744891_oândit la o locație de poveste și la un deschizător de drumuri, câteva clipe și m-am gândit la o echipă alături de care am petrecut momente frumoase la targurile auto la care obișnuiam să particip, echipa Badsi România.

Le-am povestit ideea mea iar răspunsul lor a venit instant, Nissan X-Trail.

Vă spun cu toată deschiderea că această mașină m-a cucerit imediat după ce am părăsit aglomeratul București, caracteristica ce m-a cucerit în oraș a fost consumul, un consum neașteptat de mic pentru această caroserie destul de grea, și anume 7%.

După ce am scăpat de aglomerație și ne-am îndreptat atenția spre un weekend tomnatic am început sa îi descopăr toate calitățile, calităţi ce au reușit să mă surpridă și să îmi dea o energie tocmai bună de weekend. Minunată a fost lumina din această mașină, felul în care aceata este construită dar și geamurile foarte mari care îi oferă o luminozitate de excepție. Trebuie să spun că mașina care mi-a fost parteneră în această escapadă montană avea o echipare de bază însă chiar și așa nu mi-a lipsit nimic, poate mi-ar fi plăcut o trapă si o nuanță mai deschisă la interior 15007799_1268910553148838_1515974276_oînsă în plaja de optionale Nissan oferă aceste lucruri.

Din păcate nu m-am bucurat de transmisia automată a celor de la Nissan, fapt pentru care vă recomand să vă gândiți de două ori atunci când trebuie să luați această decizie însă nici transmisia manuală nu o să vă dezamăgească. O caracteristică foarte plăcută mie și de care această mașină se bucură este spațiul, pasagerii din spate au stat la fel de confortabil precum cei din față, iar portbagajul deși plin putea să mai suporte câteva mărunțișuri, acest lucru este posibil tocmai datorită faptului că are o capacitate de 550 de litri.

În general am temeri in ceea ce privește mașinile de acest tip mai ales pe viraje însă această mașină pe cât este de mare pe atât este de confortabilă în orice situaţie, iar mare o să vă fie surprinderea atunci când o sa observați toată tehnologia japoneză care este inconfundabilă indiferent de segmentul din care face parte mașina. Nissan își privilegiază clienții indiferent de nivelul de echipare al mașinii iar pentru acest aspect sunt de părere că suma investită într-o astfel de mașină nu e declarată pierdută. Când m-am uitat la X-15034187_1268910359815524_570887322_oTrail am simțit că este o mașină care te îndeamnă la un drum lung, toate spațiile de depozitare îți spuneau asta, ca o paranteza torpedoul este imens și pregătit să primească multe obiecte nu doar câteva hârtiuțe. Am fost extrem de impresionată de calitatea stofei de pe scaune, o plăcere tactilă foarte asemanătoare cu alcantara, iar plasticele de pe bord extrem de calitative, cei de la Nissan au încercat să ofere clienților o experiență calitativă chiar dacă mașina nu este încadrată în clasa premium, am avut ocazia să observ in mașini premium o calitate a plasticelor care lasă de dorit deci ei primesc un mare plus la acest capitol.

Deasemenea sistemul de tracțiune este inovator, este un sistem intuitiv în viraje, mașina recunoaște virajul și ajustează tracțiunea pentru fiecare roată în parte, exact ce vă spuneam de tehnologia japoneză.

14963699_1268910356482191_1006215004_oNota pentru această mașină este cu toata onestitatea 9. Extrem de multe optionale care se regasesc in segmentul premium, o siguranță exceptională pe care o simți încă de când te așezi în scaun, o calitate a finisajelor care transmite respect față de client dar și o fiabilitate specifică acestui brand.

I-am acordat această notă deoarece este un raport foarte bun calitate preț, oferta celor de la Badsi pentru această luna este de: 26.736 TVA inclus, un preț pe care eu îl găsesc corect pentru un astfel de SUV.

Specificaţii Tehnice

NISSAN X-Trail T32 1.6L dCi 130CP Acenta 4WD

CILINDREE: 1598

MOTOR: 1.6L dCi 130CP Stop&Start Euro 6B+

PUTERE MAXIMA: 130 CP / 4000 rpm

CUPLU MAXIM: 320 Nm /1750 rpm

VITEZA MAXIMA: 186 km/h

TRANSMISIE: manual EUR6

TRACTIUNE: All Mode 4X4-i

DIRECTIE: Asistata electric

SUSPENSIE: fata – Independenta McPherson spate – Independenta multibrat

FRANE: Discuri fata/spate, asistate electric cu ABS, EBD si Brake Assist

PERFORMANTE:

Acceleratie (0 – 100 km/h): 11 sec.

CONSUM:

Urban 6.2 l /100 km; Extraurban 4.8 l /100 km; Combinat 5.3 l /100 km;

EMISII CO2 139 g/km / 143 g/km

CAPACITATE PORTBAGAJ: 550 l

CAPACITATE REZERVOR: 60 L

DIMENSIUNI: 4640 mm x 1820 mm x 1710 mm

GARDA LA SOL: 210 mm

SARCINA UTILA MAXIMA: 470 kg

1 comentariu

  • Un articol foarte obiectiv si de bun simt cu punerea in lumina a dotarilor si capabilitatilor acestui japonez, pus in miscare de grupul francez Renault, de ale carui servicii ma bucur si eu incepind cu primavara acestui an. Da, I-mi place si sunt incintat de ceea ce ofera aceasta masina, chiar daca a trecut pe a-l treilea an si nu l-am achizitionat de nou, Sunt din ce in ce mai convins ca nu am facut o alegere proasta si ca va reusi sa-mi ofere maximul de satisfactie ori de cite ori vom pleca la drum.

Adaugați un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.